یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۶:۴۳

رشد ۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد و گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری در رابطه با تخلیه و بارگیری هفت ماهه سال ۱۴۰۰ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی، اظهار داشت: طی هفت ماه ابتدایی سال جاری میزان تخلیه کالاهای نفتی ۱۴ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۰۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۲۶ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۹ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۴۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۴۷ تن بود که حاکی از رشد ۹ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۵ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است. وی ادامه داد: میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی طی هفت ماهه نخست سال جاری معادل ۳۹ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۶۶۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۳۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۱۶۱ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۰ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۸۲۷ تن بود.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: میزان بارگیری کالاهای نفتی در مدت مذکور در قیاس با هفت ماهه نخست سال ۹۹ رشد ۱۴ درصدی، کالاهای غیرنفتی رشد ۷ درصدی و مجموع کالاهای نفتی و غیرنفتی رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرده است. کوهساری با اشاره به اینکه جمع تخلیه و بارگیری کالا در ۷ ماهه نخست سال جاری ۵۳ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۹۷۴ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۶ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۲۰۰ تن بود، گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۱۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۱۷۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۰ درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۸ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۹ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی طی هفت ماهه نخست سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته هستیم. وی در رابطه با عملیات کانتینری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهرماه، عنوان کرد: تخلیه و بارگیری صورت گرفته معادل ۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۳۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری ۱ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۸۸ TEU طی ۷ ماهه نخست سال ۹۹، رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.



  کد خبر : 6378
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :